sobota, 8 grudnia 2012

Jakie są efekty mojego domowego spa???


PEELING KAWOWY

Peeling kawowy to istna rewelacja, bardzo fajnie wygładza skórę dzięki ziarenkom kawy, a dzięki oliwce jest ona od razu nawilżona i nie musimy już po kąpieli stosować żadnego balsamu. A co najważniejsze zapach jest obłędny kawa i cynamon idealne zimowe połączenie. 
Ja jestem w 100% na tak.

Zalety:
- łatwa w przygotowaniu
- mały koszt: składniki które każdy ma swojej kuchni
- piękny zapach
- łatwo się rozprowadza
- daje pożądany efekt - wygładzona i nawilżona skóra





I tak wygląda na skórce:



Jedyna wada jaka posiada ten peeling to to iż przy spłukiwaniu jest wszędzie i cały prysznic jest do dokładnego sprzątania.

MIÓD+CYTRYNA



Bardzo łatwo sie nakłada, skóra nie piecze a nawet powiedziała bym , że ma bardzo dobry posmak taki słodko-kwaśny jak jakieś cukiereczki musujące które na początku są słodziutkie, a później kwaśne. 
Ze zmyciem nie było najmniejszego problemu. 

Rezultat końcowy:

Skóra jest na pewno zmatowiona ale czy rozjaśniona cóż wydaje mi się że należało by to zrobić kilka razy aby uzyskać zamierzony efekt. Jedyne co to jest napięta i wygładzona :)

Oczywiście nie mogło by się obejść bez henny, a teraz jak mam już ciemniejsze włoski to zabieg jest bardziej  konieczny. Standardowo pozostaję nadal przy Deli brown :).

 Na koniec peeling i maseczka na dłonie, użyłam dziś 



Zestaw składa się z peelingu i kremu maski (każda po 6ml).

Wygładzający peeling na bazie sproszkowanego szafiru, ciekłej parafiny, masła ze skórki pomarańczowej, gliceryny i alantoiny. Złuszcza zrogowaciałe komórki naskórka, działa łagodząco i nawilżająco. Tworzy na powierzchni skóry warstwę natłuszczającą. 

Regenerująca maska-serum do wysuszonej i spierzchniętej skóry dłoni na bazie arniki górskiej, ciekłej parafiny, olejku jojoba, alantoiny i gliceryny.

Ogólnie jestem zadowolona zarówno z peelingu jak i z maseczki. Zapach jest  delikatny, nie duszący. Peeling z małymi drobinkami delikatnie wygładza skórę, a maseczka daje również efekt delikatnego nawilżenia. 

Brak komentarzy:

Obserwowane blogi