poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Hybryda na stopach - krok po kroku




Bądźcie dla mnie wyrozumiali bo to moje początki :) Wrzucam wam mini instruktarz krok po kroku jak wykonać hybrydę na pazurkach u stópek.

Oto to co będzie nam potrzebne


Usuwamy pozostałości lakieru i nakładamy preparat do usuwania skórek ja użyłam Sally Hansen.
Pozostawiamy na kilka minut i przystępujemy do osuwania.


Najlepiej użyć do osuwania drewniane patyczki jednak ja mam sprawdzony pilniczek, które także dzielnie daje radę :)


Dokładnie matujemy płytkę pamiętając o krawędziach i brzegach paznokcia blokiem lub polerką.




Nakładamy cieniutką warstwę lakieru bazowego i trzymamy 2 minuty w lamie. Nie przemywamy!!




NASTĘPNIE

aplikujemy cienką warstwę wybranego przez nas lakieru 

(ja użyłam numer 25 firmy a.t.a professional) utwardzamy w 
lampie 
przez 2 minuty i nakładamy drugą warstwę - kolejne 2 minuty. 




Nakładamy lakier TOP i przemywamy wszystkie paznokcie cleanerem.  Na zakończenie nakładamy oliwkę i gotowe :)

Buziaki Monia

Brak komentarzy:

Obserwowane blogi