niedziela, 9 grudnia 2012

Istny jarmark!!!!!!!!!!

Jestem dziś kochani niestety w pracy, ale nie sądziłam przepraszam za to co napiszę, że studenci są tak skomplikowanymi ludźmi szczególnie Ci starsi studenci. Fakt że dopiero skończyłam studia, ale czy ja też tak wkurzałam panie w sekretariacie jak oni mnie teraz hmmmm????

Najgorsze są momenty gdy ktoś skrzanił swoją pracę i czegoś nie dopełnij a ty zbieraj za niego reprymendę :/

Przesyłam wam również lin do bardzo fajnego remixu 50 piosenek które idealnie łączą się w całość i bardzo płynnie przechodzą jedna w drugą. Ja słucham tego ostatnio non stop :)

 
http://www.youtube.com/watch?v=If5MF4wm1T8&NR=1&feature=endscreen

śnieg





A tak na poprawę humoru dzisiejszego dnia:










Buziaczki Monika :)

Brak komentarzy:

Obserwowane blogi