niedziela, 27 stycznia 2013


   COMEBACK

Witajcie kochani :):)
Ostatni okres święta, sylwester, dorywcza praca sprawiły, że w całym tym bałaganie zabrakło mi czasu dla was. Ale oto jestem i mam nadzieję że nowy rok nauczy mnie systematycznego dodawania pościków (mam już nawet kilka pomysłów). 

Dziś przygotowałam dla was mała recenzyjkę zestawu: peelingu i masła z daxa.
Oto on w całej okazałości:




Mam manię na punkcie pudełeczek i ładnych opakowań dlatego też zwróciły moją uwagę. 
Wprawdzie opakowanie papierowe ale wygląda bardzo elegancko, a do tego kolorek różowy hihihi.
Oba słoiczki są plastikowe, chronione dodatkowym zamknięciem przez co nawet przypadkowo odkręcając nic nam się nie wyleje. Pojemność po 150 ml.
Zarówno peeling cukrowy jak i masło zawierają olejek ze słodkich migdałów.








Peeling cukrowy

Najpierw wykonujemy peeling, który ma nam łądnie wygładzić skórę. 
Według producenta posiada on właściwości
złuszczające i ujędrniające skórę (osbiście ujędrnienia nie zauważyłam, ale wygładzenie jak najbardziej). 
Jak każdy peeling przyczyni się do regulacji mikrokrążenia w skórze a tym samym może w pewnym stopniu wspomóc walkę z cellulitem. 

SKŁAD: naturalne kryształki cukru, olejek ze
słodkich migdałów,witamina E,C, F oraz olejek
 z dzikiego szafranu (ma działanie nawilżające)



Masło do ciała

Przeznaczone jest do wszystkich typów skóry (z naciskiem na suchą), ma działanie odżywcze i regenerujące.
SKŁAD: witaminy E, C, F, olejek ze słodkich migdałów, dzikiego szafranu oraz glicerynę.
Masełko ma nam nawilżyć skórę i chronić ją przed nadmiernym wysuszeniem. Dodatkowo zapach wzbogacony o wyciąg z płatków róży francuskiej zapewnia delikatność skóry.
Masło bardzo dobrze się rozprowadza, nie jest nazbyt tłuste przez co bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia na skórze uczucia dodatkowej kleistej warstwy :).

Kupiłam je w super-pharm CENA: 11,99

Buziaczki Monia :)

Brak komentarzy:

Obserwowane blogi