środa, 7 marca 2012

ZAKUPKI

Tak jak obiecałam kochani kilka słów na temat zakupionych przeze mnie kosmetyków o których pisałam Wam wczoraj.
Na pierwszy rzut idzie ostatnio dość popularna na blogach firma kosmetyków MIYO .


Podkład FRESH FACE o numerze 02, opakowanie od razu skojarzyło mi się z opakowaniem podkładu z inglota. Fluid sam w sobie nie jest zły, delikatne krycie idealny na okres wiosenno-letni, zapach bardzo delikatny nie czuć chemii. Małym minusikiem jak dla mnie jest troszeczkę zbyt płynna konsystncja, najlepiej jest go nakładać gąbeczką. Cena 9.90


Błyszczyk również marki MIYO numer 03. Na ustach widoczne delikatnie mieniące się drobinki brokatu niebieskiego i zielonego. Jednak to co najbardziej mnie zachwyciło to słodziutki zapach truskawek - rozpływam się :) Cena około 5 zł



Cieniowe trio :) firmy której nigdy wcześniej nie spotkałam pod nazwą MAGIC. Numer 404 True Illusion. Kolorki są rewelacyjne idealne na nadchodzącą wiosnę, szczególnie przypadł mi do gustu morelkowy, ale malinką też nie pogardzę. Cena 4.99





I ostatni mój produkcik tym razem dla moich zniszczonych rączek. Jest to glicerynowy superskoncentrowany krem-maska do rąk i paznokci firmy EVELINE  z kozim mlekiem. Opakowanie bardzo duże 245 ml z dozownikiem robi wrażenie, zawartość również jest bardzo fajna. Przeźroczysta konsystencja i delikatny kremowy zapach . Cena 9.90




Buziaczki Kochani :*

2 komentarze:

PureMorning pisze...

Ciekawie wygląda ten błyszczyk z MIYO :))

Unknown pisze...

I bardzo fajnie prezentuje sie na ustach:) Zapraszam cię na rozdanie

Obserwowane blogi