piątek, 9 marca 2012

RIMMEL

Ostatnio udało mi się zakupić dwupak tuszy marki rimmel. Wprawdzie na początku myślałam, że oba są czarne i chciałam podarować jeden mojej mamie, no ale okazało się troszeczkę inaczej.

Oto zdjęcie całości:

Z tyłu opakowania jest przedstawiony opis makijażu takiego jak widać na twarzy Kate Moss, zaproponowany przez Andrzeja Sawickiego makijażystę marki rimmel.

Tusze bardzo przypadły mi do gustu. Pierwszy z nich to Extra WOW Lash  003 Extreme Black, zaś drugi to Extra Super Lash 103 Electric Blue :) Zaskakująca jest również cena całego zestawu, na opakowaniu sugerowana 17,29 ja zapłaciłam około 14.


A tak prezentuje się niebieski tusz - wydaje mi się, że całkiem przyzwoicie:)

1 komentarz:

Justyna pisze...

wow! super jest ten niebieski tusz!
W wakacje kupiłam fioletowy,ale na rzęsach w ogóle go nie widać:/
Zapraszam- thoughts-dreams-world.blogspot.com

Obserwowane blogi