sobota, 30 listopada 2013

Miniony tydzien

Dziś kochani mam dla was kilka zdjęć z minionego tygodnia 
więc oglądajcie.

I od razu czujemy że są święta jeszcze tylko reklama coca-colki w tv i wszyscy będziemy śpiewać "coraz bliżej święta"

Bardzo ciekawy zestawik, którego jeszcze nie miałam czasu przetestować. Oczywiście nie wszystko będzie dobre dla mojej skóry ale myślę że ktoś na pewno się nim zaopiekuje.

Nowy domek dla moich pędzli.


Nowy patent na łańcuszki i naszyjniki - wieszak hihih całkiem nieźle to wygląda. Ale przede wszystkim wygodnie.

 Już tak świątecznie pościel w krateczkę i światełka, ale gdzie ten śnieg????


 Moje szczęśliwe zaproszenie na makijaż do salonu MAC w Arkadii. Byłam wczoraj i uważam że było warto przede wszystkim poznałam jeden produkt który mnie oczarował i o nim już nie długo. Jak dostanę wszystkie zdjęcia to pokaże Wam makijaż i to cacko. 


Przepyszna naleweczka, likier smakująca jak dopiero co rozduszone truskawki ze śmietaną. Kupiłam ją będąc na urlopie we Włoszech i już chcę kolejną.

 Kolejny zakup z włoch - maska kupiona w Wenecji.



 Nowy kolorek włosów all natural :)




 Peeling kawowy, najlepszy jaki znam.





Brak komentarzy:

Obserwowane blogi