niedziela, 28 lipca 2013

KINIA

Wczoraj miałam kochani okazję malować Kingę, która szła na ślub :)
Osóbka ta została obdarzona bardzo małymi i wąziutkimi oczkami, ale nie był to dla mnie problem, a raczej potraktowałam to jako wyzwanie hihih :)

Kinga obdarzyła mnie zupełnym zaufaniem i pozwoliła mi zrealizować moją wizję w pełni - cytuję: "Ty zrobisz tak że będzie dobrze" hihih
Mam nadzieję że według was także będzie dobrze i poniższy makijaż przypadnie wam do gustu.

Makijaż nadaje się zarówno na ślub, imprezę czy wieczorny letni wieczór.







Ze względu na małe oczka Kini musiałam troszeczkę wyjść ciemniejszym cieniem poza załamanie powieki by optycznie otworzyć oko. Dzięki barwnej kolorystyce makijaż pięknie prezentuje się nawet przez okularki.





Wskazówki:
* biała kredka na linii wodnej - otwiera oko
* wychodząc poza załamanie powiększamy obszar powieki i optycznie oczy wydają się większe
*rzęski podkręcamy zalotką bądź doczepiamy kępki (okazyjnie) 
* osoby noszące okulary muszą pamiętać o nadaniu ładnego kształtu brwiom
*używamy wyrazistych kolorków (szczególnie latem) co sprawi iż nasz makijaż będzie widoczny nawet z dużych oprawek okularów :)

Brak komentarzy:

Obserwowane blogi