niedziela, 24 marca 2013

Loreal and Maybelline



W piątek kochani miałam okazję uczestniczyć w szkoleniu marki Loreal oraz Maybelline, które miało miejsce w Warszawskim hotelu Partner. Firmy przedstawiły szczegółowo całą gamę swoich produktów oraz nowości. Oto one w kilku zdjęciach:






Po wykładach odbyły się warsztaty gdzie mogłyśmy poznać osobiście produkty i wykonać nimi makijaże.
Tematem przewodnim warsztatów makijażowych było poznanie typów urody i na podstawie pozyskanych informacji wykonanie makijażu. 



Moja modelka Sylwia (typ urody wiosna): 

PRZED









PO




False Lash Wings tusz do rzęsMarka Loreal zaprezentowała nowy produkt na wiosnę w postaci tuszu - Fals Lash Wings (mający nadać efekt sztucznych rzęs rozpostartych niczym skrzydła motyla).

Asymetryczna szczoteczka posiada na zakończeniu wydłużone włoski mające wydłużyć rzęsy w zewnętrznym kąciku. Dodatkowo formuła wzbogacona we włókna typu cocoon o długości 1,2 milimetra, które otulają i wydłużają rzęsy. Tusz jest na razie  tylko w jednym kolorze - czarnym.

Postaram się Wam nie długo wrzucić moją opinię na jego temat gdyż otrzymałam go w prezencie. Dodatkowo tak jak widać fluid rozświetlający Lumi Magique, Eyeliner Hyperliner czarny marki Maybelline (bardzo przypadł mi do gustu :)) oraz materiały szkoleniowe.




Brak komentarzy:

Obserwowane blogi