piątek, 7 grudnia 2012

Dzienniaczek i mała zapowiedz

Ostatnio miałam okazję uczestniczyć w szkoleniu organizowanym przez markę KEUNE posiadająca w swoim asortymencie kosmetyki fryzjerskie (o niej już nie długo) i obecnie czekam na zdjęcia z niego.

 Byłam tam jako modelka, ścięłam swoje długie włoski dosłownie o połowę i zmieniłam kolorek z rudego na bardzo ciemny. Początkowo byłam bardzo zadowolona, a może raczej to był szok :D jednak teraz kiedy muszę je układać to już nie jest tak kolorowo :/


 Pokażę wam kochani je nie długo. Co do szkolenia to poznałam bardzo fajne techniki strzyżenia na włosach długich, półdługich i krótkich.


A poniżej kilka zdjęć zwykłego dzienniaczka. Bardzo fajny makijaż dla osób posiadających opadającą powiekę, musimy zaaplikować wybrany cień w załamaniu i delikatnie rozcierać go ku górze dzięki temu uzyskamy efekt poniesienia, powiększenia. 

Aplikacja ciemnego fioletu jedynie w zagłębieniu, delikatne roztarcie i to wszystko.




Buziaczki Kochani

Brak komentarzy:

Obserwowane blogi