czwartek, 23 sierpnia 2012

D•I•Y

Witajcie moi mili
dziś zapraszam Was jak już pokazuje tytuł na małą ciuszkową przeróbkę :) Wybaczcie za te powyższe ikonki w których nie ma żadnytch aplikacji ale ciągle nad nimi pracuję :D

Przedmiotem były moje spodnie, czarne jeansy marki lee, które w bardzo szybkim tepie stały się spodenkami wystarczyły tylko dwa ruchy nożyczkami i już (jakie to proste). Efekt końcowy przedstawia się tak:




A tak prezentują się na mnie:





Krok po Kroku lecimy :)

Najpierw obcinamy niechciane już długie spodnie na króciutkie spodenki, ja obciełam je pod skosem.


Następnie odmierzamy odpowiednią ilośc koronki na obszycie nogawek  i ewentualnie dodatkowych
wstawek (u mnie są to szlufki i tylnia kieszonka).


Przyszywamy (jest z tym troszkę zabawy, ale warto) i gotowe.

Buziaczki Monia:)

Obserwowane blogi